Home
>
Všeobecné obchodní podmínky
1. Údaje o prodávajícím
Jiří Mareš
- Autovrakoviště u čápa, Krmeni-ryby.cz
- IČ: 14898977
- DPH: nejsme plátci DPH
- Adresa: Semice 362, 289 17 Semice
- GSM: 50°9´42,207´´N. 14°52´35,131´´E - mapy
- Telefon: 777 288 222
- e-mail: ucapa66@gmail.com
2. Objednávka
- Objednávka zboží vznikne vyplněním všech polí objednávkového formuláře e-shopu.
- Minimální hodnota objednávky není stanovena.
- Objednávku zboží je možné předem konzultovat telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
- Objednávku může zákazník stornovat bez udání důvodu do okamžiku jejího potvrzení prodávajícím, a to telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
- Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží není skladem. O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů bude zákazník informován a další postup bude zvolen po dohodě s ním.
- Zboží je zasíláno po České republice
3. Způsob úhrady
- Při převzetí – dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci. Doběrečné bude připočteno k přepravním nákladům.
4. Dodání zboží
- Zboží je dodáváno v co nejkratším možném termínu. Nejpozději do 3 pracovních dní, v případě platby předem začíná tato lhůta běžet od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího. V případě nutného prodlení bude zákazník informován.
- Přepravní firma je zvolena zákazníkem v objednávkovém formuláři: Česká pošta nebo PPL s ohledem na možnosti přepravce – viz ceník přepravného.
- Náklady na dopravu zboží hradí zákazník.
5. Převzetí dodávky
- Zákazník nebo příjemce má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné poškození obalu, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Kopii zápisu o škodě pošle pro informaci zákazník neprodleně prodávajícímu.
- Na pozdější reklamaci závady (míněno poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele nebo přepravce, není možné brát ohled.
6. Záruka a reklamace na nové zboží
- Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.
- Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato.
- Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.
- Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávným užíváním věci.
- O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat.
- Záruční lhůta na nové zboží je 1 roky od data zakoupení.
8. Možnost vrácení bez udání důvodu
- U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník – kupující právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží musí vráceno nejpozději 14.den od data doručení zákazníkovi, a to odesláním na adresu prodávajícího nebo osobně v provozovně. Při vrácení je třeba uvést kontaktní údaje zákazníka.
- Zboží nesmí být žádným způsobem použité, poškozené či jinak znehodnocené.
- Peníze za vrácené zboží, vyhovující všem uvedeným podmínkám, budou poukázány zákazníkovi převodem na účet do 30 dní od převzetí vráceného zboží.
- Při odstoupení od kupní smlouvy se vrací celá cena za zboží bez dopravného, náklady na vrácení zboží hradí kupující.
9. Bezpečnostní ujednání
- Ochrana osobních dat – prodávající prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání a dodání zboží, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.