1. Údaje o prodávajícím

Jiří Mareš

  • Autovrakoviště u čápa, Krmeni-ryby.cz
  • IČ: 14898977
  • DPH: nejsme plátci DPH
  • Adresa: Semice 362, 289 17 Semice
  • GSM:  50°9´42,207´´N. 14°52´35,131´´E - mapy
  • Telefon: 777 288 222
  • e-mail: ucapa66@gmail.com

2. Objednávka

  • Objednávka zboží vznikne vyplněním všech polí objednávkového formuláře e-shopu.
  • Minimální hodnota objednávky není stanovena.
  • Objednávku zboží je možné předem konzultovat telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
  • Objednávku může zákazník stornovat bez udání důvodu do okamžiku jejího potvrzení prodávajícím, a to telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
  • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží není skladem. O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů bude zákazník informován a další postup bude zvolen po dohodě s ním.
  • Zboží je zasíláno po České republice

3. Způsob úhrady

  • Při převzetí – dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci. Doběrečné bude připočteno k přepravním nákladům.

4. Dodání zboží

  • Zboží je dodáváno v co nejkratším možném termínu. Nejpozději do 3 pracovních dní, v případě platby předem začíná tato lhůta běžet od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího. V případě nutného prodlení bude zákazník informován.
  • Přepravní firma je zvolena zákazníkem v objednávkovém formuláři: Česká pošta nebo PPL s ohledem na možnosti přepravce – viz ceník přepravného.
  • Náklady na dopravu zboží hradí zákazník.

5. Převzetí dodávky

  • Zákazník nebo příjemce má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné poškození obalu, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Kopii zápisu o škodě pošle pro informaci zákazník neprodleně prodávajícímu.
  • Na pozdější reklamaci závady (míněno poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele nebo přepravce, není možné brát ohled.

6. Záruka a reklamace na nové zboží

  • Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.
  • Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato.
  • Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.
  • Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávným užíváním věci.
  • O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat.
  • Záruční lhůta na nové zboží je 1 roky od data zakoupení.

8. Možnost vrácení bez udání důvodu

  • U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník – kupující právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží musí vráceno nejpozději 14.den od data doručení zákazníkovi, a to odesláním na adresu prodávajícího nebo osobně v provozovně. Při vrácení je třeba uvést kontaktní údaje zákazníka.
  • Zboží nesmí být žádným způsobem použité, poškozené či jinak znehodnocené.
  • Peníze za vrácené zboží, vyhovující všem uvedeným podmínkám, budou poukázány zákazníkovi převodem na účet do 30 dní od převzetí vráceného zboží.
  • Při odstoupení od kupní smlouvy se vrací celá cena za zboží bez dopravného, náklady na vrácení zboží hradí kupující.

9. Bezpečnostní ujednání

  • Ochrana osobních dat – prodávající prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání a dodání zboží, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.